U našoj školi provodi se eTwinning projekt „Terapeutsko čitanje – Knjiga kao prijatelj“ čiji je cilj poticati emocionalni razvoj učenika kroz zajedničko čitanje, razgovor i kreativno izražavanje. Projekt pomaže djeci da bolje razumiju vlastite osjećaje, razvijaju empatiju i uče kako kroz knjige pronaći podršku i snagu u različitim životnim situacijama. Projekt provode Dora Dvoržak Ledinšćak, školska knjižničarka i Ivana Ćurković, školska psihologinja, u dva četvrta razreda Matične škole.
Za našu drugu radionicu odabrale smo temu „Ljutnja“. Kao uvod poslužila nam je predivna slikovnica iz pera i kista kreativnog Toma Percivala – „Ravijeva rika“. U njoj pratimo dječaka Ravija koji se, prepun ljutnje i frustracije, pretvara u tigra. Isprva mu je to zabavno – rikati, skakati, grabiti i raditi što god poželi… no ubrzo shvaća da se nitko ne želi družiti s divljim tigrom koji riče, reži, buči, ne dijeli i ne igra se lijepo. Ravi postupno uči prepoznati svoje osjećaje, ovladati njima i izraziti ih na primjeren način.

Cilj radionice bio je pomoći učenicima prepoznati emociju ljutnje, razumjeti kada se javlja i naučiti kako je izraziti na primjeren način. Kroz razgovor, kratku edukaciju i kreativni zadatak djeca su učila razlikovati primjerene i neprimjerene reakcije te upoznala jednostavne tehnike smirivanja poput dubokog disanja, brojanja i uzemljenja.
Učenici su na kraju izradili svoj „lavovski“ izraz lica kao simbol ljutnje te ponijeli sa sobom korisne vještine za upravljanje ovom važnom emocijom.








