U našoj školi započeo je eTwinning projekt „Terapeutsko čitanje – Knjiga kao prijatelj“, čiji je cilj poticati emocionalni razvoj učenika kroz zajedničko čitanje, razgovor i kreativno izražavanje. Projekt pomaže djeci da bolje razumiju vlastite osjećaje, razvijaju empatiju i uče kako kroz knjige pronaći podršku i snagu u različitim životnim situacijama.
Projekt provode Dora Dvoržak Ledinšćak, školska knjižničarka i Ivana Ćurković, školska psihologinja, u dva četvrta razreda Matične škole.
U sklopu prve aktivnosti, na temu prijateljstva i suradnje, provedena je radionica prema slikovnici „Tri prijatelja u čamcu“ autora Nicholasa Oldlanda. Učenici su kroz razgovor, igru i kreativne zadatke istraživali što znači biti dobar prijatelj i zašto je važno surađivati i razumjeti druge.


Radionicu smo završili izradom „Čamca prijateljstva“, simbola zajedništva i dobrih odnosa u razredu.

Radionica je protekla u veselom i poticajnom ozračju, a učenici su pokazali veliko razumijevanje, kreativnost i empatiju. Ova aktivnost bila je lijep početak projekta koji će se nastaviti tijekom cijele školske godine.



